نحوه ساخت چکمه کشاورزی

اشتراک گذاری این نوشته

حال که  با چکمه کار و انواع آن در مقالات قبلی در قسمت وبلاگ سایت بازار کفش ایمنی به خوبی آشنا شدید و موارد کاربرد آن را در مشاغل مختلف ملاحظه فرمودید لازم است تا با نحوه تولید بهترین چکمه پلاستیکی آشنا شوید و برخی از تولیدی چکمه ایمنی پلاستیکی در ایران را بشناسید. در مرحله اول نحوه ساخت چکمه کشاورزی هنگام تولید چکمه پلاستیکی گرانول ها(نوعی از شکل پلیمر که حاصل پتروشیمی است و به صورت دانه ای می باشد گرانول گفته می شود و برای مصارف مختلف باید به شکل ذوب شده مورد استفاده قرار گیرد) داخل ظرفی مخصوص ریخته می شوند و در دمای ۱۸۰-۱۷۰ درجه قرار می گیرند و پس از آن درون قالبی ریخته می شوند که شکل قالب را به خود می گیرند.

در مرحله دوم از نحوه ساخت چکمه کشاورزی جوراب مخصوصی را بر روی قسمتی که به آن قلاب می گویند می پوشانند. قرارگیری این جوراب موجب می شود که به هنگام استفاده از چکمه پلاستیکی، پا احساس راحتی بیشتری داشته باشد. در مرحله سوم ماشین قسمت ساق و کف کفش را محکم به هم متصل می کند و ماسک قالب گیری را به شکل مورد نظر تزریق می کند. در مرحله چهارم قالب ها بر روی قسمتی قرار می گیرند که به آن کاروسل می گویند و دوران پیدا می کنند تا شکل قالب را به خود بگیرند. در مرحله پنجم چکمه ها توسط ربات هایی از روی تجهیزات برداشته می شوند و کارگران چکمه را چک می کنند تا اگر مواد زایدی وجود دارد آن را برش دهند و محصول را مجددا بررسی می نمایند.

کارهای دیگری که در هنگام تولید چکمه پلاستیکی انجام می شوند از جمله کارهای تکمیلی می باشد که کارهایی همچون برش و دوخت پوشش داخلی انواع چکمه ها نوعی از این گونه کارها است که قسمت های مختلف را در سایزهای مختلف برش می دهند. در نهایت نیز پس از بازرسی نهایی در این مرحله کار برچسب زدن چکمه پلاستیکی انجام می شود و محصول داخل کارتن قرار داده می شود.

چکمه ایمنی بلند PVC

نحوه ساخت چکمه کشاورزی pvc دارای بدنه ای است که تمام آن از پی وی سی و کاملا یک پارچه ساخته شده است. پی وی سی به کار رفته در ساخت چکمه لاستیکی ایمنی، انعطاف پذیری مناسبی به آن بخشیده است. این مشخصه کمک می کند تا کاربر بتواند بدون هیچ گونه مزاحمتی گام برداشته و نشستن و برخاستن راحتی داشته باشد.

این چکمه پلاستیکی با استفاده از استانداردهای لازم.و بین المللی تولید شده است.و کمترین آسیب را به ستون فقرات و زانوها خواهد زد. کف چکمه پلاستیکی بلند ذکر شده از آج های مناسبی برخوردار است.که نه به اندازه زیاد بلند و نه خیلی کوتاه بوده.و مانع از لیز خوردگی می شود. لایه ی داخلی چکمه پلاستیکی کار.دارای آستر ضد عرق راحتی است.که مانع از آسیب رسیدن به پوست پاها می شود

چکمه پلاستیکی به نوعی از کفش کار گفته می شود که دارای اندازه ای بزرگ تر از کفش معمولی می باشد و استفاده از آن در مشاغل مختلف بسیار ضروری است. به عنوان مثال موارد استفاده از چکمه ایمنی ارزان می تواند در مشاغلی که افراد در هنگام کار با آب و یا رطوبت مواجه می باشند اشاره نمود. استفاده از چکمه ایمنی ارزان موجب می شود که آب به پاها نفوذ نکند و پا دچار رطوبت و آسیب نشود.

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.