معرفی برند های برتر در زمینه تولید کفش ایمنی در سال 1401

برند-های-برتر-کفش-ایمنی

اشتراک گذاری این نوشته

معرفی برند های برتر در زمینه تولید کفش ایمنی در سال 1401: بسیاری از افراد در محیطی کار میکنند که پوشیدن کفش های ایمنی برای محافظت از پاهایشان الزامی است. کفش‌ های ایمنی امروزه در سبک ‌ها و دسته‌ بندی‌ های مختلف با ویژگی‌های متعددی که سطوح مختلفی از محافظت را ارائه می‌کنند، عرضه می‌شوند چون هیچ نوع کفش ایمنی نمیتواند برای همه حرفه ها کاربردی باشد و هرکدام برای یک شغل متفاوت مناسب میباشند. کفش مورد نیاز شما نیز باید بر اساس محل کار، کاری که انجام می دهید و نوع راحتی یا سبکی که ترجیح می دهید، انتخاب شود.

امروزه بسیاری از برندها کفش های باکیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند که ما در این مطلب به معرفی برند های برتر تولید کننده این تجهیزات ایمنی می پردازیم؛ بنابراین اگر به دنبال کفش ایمنی برای شغل خود هستید و بهترین را برای پاهای خود می خواهید  تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در اینجا بهترین مارک های ایمنی موجود در بازار به تفکیک ذکر شده اند. همه این برندها به نوع خود خوب و شایسته ذکر هستند، اما این تفکیک به احتمال زیاد به شما کمک می کند تا کفشی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

معرفی برند های برتر کفش ایمنی

با توجه به میزان افزایش حوادث جبران ناپذیر در محیط های کاری، استفاده از تجهیزات ایمنی به ویژه کفشهای ایمنی مناسب، راحت و بادوام برای کاهش خسارات در محیط کاری یا هر شرایط خطرناک اهمیت زیادی دارد. با توجه به اهمیت کفش ایمنی، عدم انتخاب درست آن باعث وارد شدن آسیبها و صدمات جدی به پاها میشود؛ بنابراین برای خرید کفش ایمنی انتخاب یک برند شناخته شده و معتبر اهمیت فراوانی دارد.

بسیاری از برندهای معروف به دلیل ارائه کفش ایمنی بادوام و راحت، طراحی شیک و حداکثر محافظت، شناخته شده هستند و هر کفش ایمنی را نیز بسته به هدفشان به گونه‌ای طراحی میکنند که بیشترین راحتی را برای کاربران به ارمغان می آورد. از جمله این برندها:

1.        برند ارک

کفش ارک یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کمپانی های تولید کننده کفش ایمنی در ایران است. این برند که نزدیک به نیم قرن از عمر آن میگذرد در سال 1356 با دریافت نمایندگی از شرکت ملی کفش کار خود را شروع کرده و در سال 1380 به طور رسمی گروه تولیدی کفش ارک را بنا نهاد. این برند همچنان در فناوری نوآورانه کفش ایمنی پیشرو است و سبک ها و انواع مختلفی از کفشهای ایمنی از جمله پوتینهای نظامی، کفش پرسنلی و کفش ایمنی کوهنوردی را برای تمام افراد ارائه می دهد. طراحان و مهندسین این برند برای تولید کفش های ایمنی به ابداعات جدیدی دست زده اند که آنها را از لحاظ کارایی، عملکرد و کیفیت به شهرت جهانی می رساند. وجود مشاوران زبده در زمینه کفش و چرم، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت و بهره گیری از طراحان توانمند جهت ارتقای زیبایی محصولات، برند ارک را از دیگر کمپانیها متمایز کرده است.

2.       کفش ایمنی پای افزار

برند پای افزار یکی از پیشروترین و نام آشنا ترین برندها در زمینه تولید کفش ایمنی در ایران هست که طیف وسیعی از محصولات خود را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد. این برند تمرکز خود را در زمینه طراحی و تولید چکمه های ایمنی و پوتین های سربازی قرار داده و توانسته بیشترین سهم بازار را در این زمینه در دست بگیرد.

3.      کفش ساتر

شرکت کفش ساتر با بیش از 20 سال تجربه به عنوان یکی از نام آشناترین برندها در زمینه تولید کفش ایمنی در ایران شناخته میشود. برندی که در کنار سایر برندها به موفقیت خود ادامه داده و هم اکنون نیز یکی از موفق ترین شرکتها در بازار کفش ایمنی محسوب میشود. برند ساتر به طور مداوم نوآوری را به ارمغان می آورد و ویژگیهای جدید را به کفش های خود اضافه کرده است تا راحتی استفاده کنندگان را فراهم بکند. محصولات این شرکت ظاهری زیبا و طراحی منحصر به فردی دارد و پاسخگوی نیازهای تمام افراد ازجمله زنان و مردان میباشد.

4.       کفش پیمان

شرکت کفش ایمنی پیمان یکی از برندهای معروف کفش در جهان است که در سال 1346 در ایران تأسیس شد و در سال 1353 به طور رسمی نام خود را به پیمان تغییر داد. این برند در زمینه طراحی و تولید طیف وسیعی از محصولات ایمنی ازجمله کفش و پوشاک ایمنی فعالیت دارد؛ و به واسطه تولید طیف وسیعی از محصولات باکیفیت و با ظاهری زیبا و منحصر به فردش شناخته میشود.

5.      کفش پاتن

از دیگر برندهای مطرح دنیای کفش ایمنی میتوان به برند کفش پاتن اشاره کرد. این شرکت در سال 1389 با هدف طراحی، تولید و ارائه بهترین کفشها و برترین برندها بنیان گذاری شد و پس از گذشت 3 سال در نیمه نخست سال 1392 با هدف ایجاد نگرشی جدید و توسعه محصولات، در زمینه تولید کفشهای ایمنی و صنعتی گامی فراتر رفته و با تولید کنندگان این محصولات هم راستا شد؛ و همچنان نیز در حال رشد به سوی تولید محصولات و کفشهای ایمنی با سرپنجه کامپوزیت و مقاوم میباشد و در تولید محصولاتش زیبایی، کیفیت و استاندارد بالا را در نظر گرفته است.

  1. کفش پای آرا

شرکت تولید کفش ایمنی پای آرا از سال 1380 در طراحی و تولید انواع کفشهای ایمنی در ایران و سایر کشورهای جهان فعالیت دارد. این شرکت با استفاده از فناوری ها و ماشین آلات فوق پیشرفته طیف گوناگونی از کفشهای ایمنی، صنعتی، پرسنلی و مجلسی مردانه و زنانه را متناسب با محیط کاری و نیازهای افراد تولید و عرضه میکند. کفش ایمنی پای آرا یکی از قابل اعتمادترین و بادوام ترین محصولات موجود در بازار میباشد و تمامی ویژگیهای یک کفش مناسب ازجمله نشان استاندارد ملی ایران و نشان ایزو 9001-2015 را دارا میباشد. این برند در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کفش ایمنی است که با مجموعه های بزرگی مانند تراکتورسازی تبریز، ایران خودرو، ماشین سازی تبریز و غیره همکاری میکند.

7.      کفش ایمن پا

یکی دیگر از شناخته شده ترین برندهای کفش ایمنی، برند ایمن پا است؛ این برند، طراح، تولید کننده و پیشرو در زمینه کفش ایمنی با دسته بندی محصولاتی ازجمله کفش ایمنی حفاری، کفش پرسنلی، کفش ایمنی بهداشتی و کفش هایی با زیره pu و tpu و سایر سبک های کفش ایمنی برای مردان و زنان میباشد و با بهره مندی از 250 نفر از پرسنل توانمند، در امر تولید مجموعه ای وسیعی از کفش های ایمنی که شامل روزانه 500 جفت کفش ماشینی و 600 جفت کفش دست دوز میشود، به مشتریان خود در سراسر دنیا خدمات ارائه میدهد. برند ایمن پا مترادف با محصولات باکیفیت و سخت است و این شهرت را با تولید کفش های ایمنی راحت، بادوام، مقاوم در برابر لغزش، حرارت و ضربه کسب کرده است.

8.      کفش یحیی

کفش یحیی یکی از باسابقه ترین برندهای تولید کننده کفش ایمنی در ایران است که بر تولید کفش های ایمنی با کف طبی برای مردان و زنان تمرکز دارد. کفش های ایمنی تولید شده توسط این برند شامل کفش ایمنی نیم ساق و بدون ساق با سرپنجه فولادی میباشد. علاوه بر کفش های ایمنی، تولید انواع صندلی های طبی و ماسک های سلامت را نیز میتوان از سایر محصولات تولیدی این شرکت برشمرد. محصولات کفش ایمنی یحیی دارای ظاهری مدرن، زیره هایی بادوام، کفی های راحت و باکیفیت و عملکرد عالی هستند؛ که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب میباشند.

بهترین برند کفش ایمنی کدام است؟

یکی از مهمترین اقدامات در هنگام خرید کفش ایمنی، انتخاب برندی است که بتوانید به آن اعتماد کنید. در سایت بازار کفش ایران ما، معروفترین و معتبرترین برند های برتر تولید کننده کفش ایمنی را به همراه لینک وب سایت آنها برای کمک به شما در یافتن آنچه به آن نیاز دارید تفکیک و ارائه کرده ایم. تمامی این برند های برتر معرفی شده توسط متخصصان تیم ما به طور کامل از لحاظ اخلاق و همچنین کیفیت و عملکرد محصولات بررسی و پس از تأیید صلاحیت نام تجاری به شما پیشنهاد داده شده است. چرا که ما معتقدیم اگر کفشی برای پاهای ما خوب نیست برای پای شما نیز به اندازه کافی خوب نخواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد میکنیم در هنگام انتخاب کفش ایمنی به برندهای معرفی شده در این مقاله نگاهی بیندازید و قدم بعدی را در خرید کفش ایمنی راحت تر و ایمن تر بردارید.

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.