کفش پای افزار بهترین تولید کننده کفشهای نسوز

کفش ایمنی نسوز ایمن پای افزار

اشتراک گذاری این نوشته

مقدمه

کفش همواره در طول تاریخ یکی از مهم ترین مواردی بوده که برای محافظت از پا مورد استفاده قرار می‌گرفته و انسان‌ها در طول تاریخ تمام تلاش خود را کردند تا با استفاده از کفش بتوانند از پای خود در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت کنند و کمترین آسیب به پا آن‌ها وارد شود.

امروزه نیز کفش جایگاه ویژه‌ای برای افراد داشته و برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید کفش فعالیت می‌کنند که برند کفش ایمنی پای افزار بهترین تولید کننده کفشهای نسوز در جهان است که با تولید با کیفیت ترین واقتصادی ترین کفش های نسوز را روانه بازار کرده است.

اهمیت کفش در حال حاضر به قدری بالا و مهم است که شاهد طبقه بندی‌های مختلفی در زمینه تولید کفش هستیم. یکی از برندهای فعال در این زمینه برند کفش پای افزار است که در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این برند و تولیدات کفش نسوز این برند انداخته و در رابطه با محصولات تولید شده توسط این شرکت توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. در انتها نیز بهترین روش برای خرید کفش‌های پای افزار را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی برند پای افزار

شرکت پای افزار یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید انواع کفش‌های ایمنی، چکمه‌ها و پوتین‌های سربازی به ویژه کفش های ایمنی نسوز فعالیت داشته و توانسته محصولات متنوع و منحصر به فردی را به وجود بیاورد. کفش‌های تولید شده توسط برند پای افزار عموماً جز طبقه بندی کفش‌های سخت و بزرگ هستند.

ویژگی و مزیت کفش‌های نسوز پای افزار

اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی و مزیت کفش‌های نسوز تولید شده توسط برند پای افزار صحبت کنیم، در مرحله اول لازم است تا به طراحی ارگونومی که این محصولات اشاره کرد.

ویژگی دیگر کفش‌های نسوز تولید شده توسط برند کفش پای افزار، استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت است. این موضوع سبب شده تا طول عمر محصولات ساخته شده توسط شرکت پای افزار به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و خریدار بتواند به صورت طولانی مدت از این کفش‌ها استفاده کند.

کار با مواد داغ و مضاب در محیط های کاری یکی از قدیمی‌ترین روش های کاری است هنگام کار دمای مواد اولیه هنگام ساخت و تولید به دمایی نزدیک به 1500 درجه میرسد که خدای ناکرده اگر روی بدن کسی ریخته شود بدون شک خسارات بزرگی را وارد میکند که کار در محیط کاری ریخته گری لباس ها و تجهیزات ایمنی خاص خود را می طلبد. بنابر وجود این کفش های ریخته گری نسوز به شدت احساس میشود که باید ایمنی پاهای فرد را در کارگاه های ریخته گری را به ارمغان اورد

کفش های نسوز ایمن پای افزار عموما به رنگ سیاه یا قهوه ای سوخته و ساق دار تولید می شوند میشوند .کفش های ایمنی ایمن پای افزار از استاندارد HSE پیروی میکنند .طبق مقررات و قوانین این استاندارد کفش ایمنی ریخته گری که خود به نوعی کفش ایمنی نسوز تلقی می شود باید حرارتی نزدیک به 320 درجه را به صورت آنی تحمل نماید تا کاربران کفش در این فرصت بتوانند جان خود را نجات دهند و از محل کناره گیری بکنند

کفش های ایمنی ایمن پای افزار از دو عضو اصلی زیره و رویه تشکیل می شوند که هر کدام می توانند از جنس متفاوتی تشکیل شده باشد مثلا کفش های ایمنی ایمن پای افزار با کیفیت بالا و با رعایت اصل راحتی برای محافظت از پاها، کفش ایمنی ایمن پای افزار  با زیره نسوز برای محیط های صنعتی طراحی کرده است . زیره کفش تنها قسمتی است که با سطح زمین در ارتباط است و این امکان وجود دارد که سطح زمین داغ باشد یا مواد مشتعل زا بر روی زمین ریخته شده با شد و با قدم گذاشتن بر روی آن باعث خطرات جانی و مالی شود در این مرحله وجود کفش ایمنی با زیره نسوز به شدت احساس می شود که که کفش ایمنی پای افزار با تولید کفش ایمنی با زیره نسوز با زیره های پیو نسوز و تی پی یو نسوز و رابر نسوز و چرم طبیعی نسوز تولید میکند البته لازم به یاد آوری است که بهترین نوع کفش ایمنی ریخته گری با زیره نسوز از جنس چرم نسوزخاص است. زیرا ساختار مولوکی شیمیایی ندارد و بطبع در مقابل حرارت مقاومت بیشتری نسبت به زیره های نسوز کفش های ریخته گری دیگر برند ها دارد

کفش های ایمنی ایمن پای افزار با رویه نسوز عموما از جنس چرم ویژه ای است که به صورت ساق بلند و نیم ساق تولید میشوند و علاوه بر توان تحمل حرارت بالا بتواند راحتی و آسایش کار را فراهم آورد تا حین کار نیروی کار توان مانور و حرکت کافی را داشته باشد در ساخت کفش های ایمنی با رویه نسوز توجه ویژه ای می شود تا در روی رویه اثر هیچ گونه خلل و خرجی نباشد زیرا احتمال نفوذ حرارت و مواد داغ از این سوراخ ها وجود دارد که در نتیجه شاهد مشکل جانی در افراد است .

در بعضی از مدل های کفش ایمنی  نسوز با رویه نسوز که با بند نخی سفت میشوند برای تقویت رویه نسوز کفش ایمنی از یه تکه چرم نسوز در روی همان بند ها استفاده میشود تا مواد داغی به داخل کفش نفوذ نکند .

کفش ایمنی ایمن پای افزار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان کفش ایمنی ریخته گری .کفش های ایمنی با بهترین کیفیت و با تنوع سایز با جدید ترین متود های تولید کفش ایمنی بر حضر است یک محصول ایمن،با کیفییت،اقتصادی و مناسب میحیط و شرایط کاری شما را تولید و به دست شما عزیزان برساند

 

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.