کفش ایمنی های ضد آب برای زنان چه کفش هایی هستند ؟

کفش ایمنی ضد آب

اشتراک گذاری این نوشته

کفش ایمنی های مناسب ، برای پوشش زنان و مردان می باشند که در این میان زنان از قشر حساس جامعه می باشند که باید راحت و آسوده باشند. کفش های ایمنی زنان با مردان تفاوت هایی از نظر مدل و گاها از لحاظ جنس دارند و باید برای تولید کفش مناسب زنان تمام نکات ایمنی رعایت شود و زیبایی و جنس آن نیز مد نظر قرار گیرد .  کفش های ضد آب که برای زنان تهیه می‌شود باید به راحتی قابل خشک شدن باشند و رطوبت به راحتی از آن ها خارج شود.
کفش های ضد آب زنان باید دارای کفه هایی با استقامت زیاد باشد و علاوه بر اینکه ضد لغزش باشند ، باید قادر به ایستادن بر روی سطوح  ناهموار باشند. این کفش‌ها علاوه بر این که باید تمام خصوصیات گفته شده را داشته باشند ، بوی بد نیز باید به سرعت از آن ها خارج شود و رطوبت باعث ایجاد بوی بد در آن ها نشود.
کفش های ضد آب که زنان از آن استفاده می کنند  کفش های زمستانی می باشند یا کفش هایی که برای کوه نوردی و صعود به قله های مرتفع به کار برده می شوند و از کفه های عمیق و با دوام تولید می شوند. این کفش ها با بهترین کیفیت  و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می شوند.

کفش ضد آب چیست ؟

کفش ضد آب به کفش ایمنی گفته می شود که در مقابل خیس شدن مقاوم باشد و آب و برف و باران  از آن جذب نشود و موجب خیس شدن پاها نشود .  گاهی در کفش های ضد آب ، ممکن است لایه های بیرونی خیس شوند ، ولی مقاومت لایه های درونی در برابر رطوبت مانع از نفوذ آب به داخل کفش و خیس  شدن پا می شود . کفش های ضد آب ، محافظ پاهای افراد در زمستان و در برابر آب و باران و برف می‌باشد.

کفش ایمنی ضد آب

پیشنهاد می شود از کفش شیما و کفش آقانژاد دیدن فرمایید.

چند نوع کفش ضد آب وجود دارد ؟

کفش های ضد آب انواع مختلفی دارند و از این رو به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که شامل کفش های شنا و کفش های کوه نوردی و پیاده روی و دریانوردی و کفش گلف  می باشد.
کفش های ضد آب  شنا که از مواد لاستیکی و یا پلاستیکی تهیه می شوند و حالت یکپارچه دارند و برای راه رفتن در کناره های استخر یا رودخانه ها به کار برده می شوند.
کفش های پیاده روی زنانه در طرح های مخصوص زنانه می باشند علاوه بر این که ضد آب  می‌باشند بالشتک هایی در داخل خود دارند که فشار را بر روی کف پا کاهش می دهند.
نوع دیگری از کفش های ضد آب زنانه که مخصوص دویدن می باشند و بسیار سبک هستند و در قسمت پاشنه و کف بالشتک های دارند که همانند بالشتک های کفش های پیاده روی می باشد ، زیرا در هنگام دویدن فشار زیادی به بدن وارد می شود.
کفش های کوهنوردی زنانه ضد آب  نیز وجود دارد که حمل وزنه های سنگین با آن ها  راحت نمی باشد و برای وزنه های سنگین کارایی ندارند که جنس آن ها از کورتکس  می باشد و لایه داخلی تشکیل دهنده ی آنها جاذب عرق بوده و از عبور آب  جلو گیری می کند .
کفش های ضد آب همچنین می‌توانند از رویه معمولی و زیره ضد آب تشکیل شوند و یا اینکه رویه و زیره هر دو ضد آب باشند و برخی از آن ها  نیز کفش های ضد آبی می باشد که قابلیت تعریق دارند و به مراتب گران تر از بقیه ی کفش های ضد آب  می باشند . قابلیت تنفس بیشتر کفش های ضد آب کم می‌باشد و به همین دلیل می‌توان از کفش هایی که فقط زیره ی ضد آب دارند در فصل گرما استفاده کرده و همچنین برای ورزش و فعالیت در هوای گرم نیز از آنها استفاده می شود ولی کفش های با رویه و زیره ی ضد آب مناسب به هوای بارانی می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان می توانید با بازار کفش ایمنی در ارتباط باشید.

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.