ضرورت انتخاب کفش ایمنی مناسب و با کیفیت

اشتراک گذاری این نوشته

انتخاب کفش ایمنی مناسب می تواند نیاز شما را از یک خرید مطمئن برآورده کند. می دانیم که برای کار در محیط های مختلف، داشتن یک کفش کار ضروری است. حال این کفش نیز باید ویژگی های مناسبی داشته باشد تا بتواند شما را راضی نگه داشته و سلامت پای شما را تضمین کند. حال در این بین، در برخی موارد اگر کفش نامناسبی بخرید، ممکن است عوارض جبران ناپذیری در دراز مدت به پا های شما وارد شود. در ادامه این مقاله از بازار کفش ایمنی همراه ما باشید تا شما را با عوارض انتخاب کفش نامناسب نیز آشنا کنیم.

اصلا چرا باید کفش ایمنی بخریم؟

می دانیم که ضرورت تجهیز وسایل ایمنی برای شما یکی از اولویت های کار است. کار در محیط های مختلف باعث افزایش خطرات برای شما خواهند شد؛ پس باید یک کفش با ایمنی بالا و کیفیت مناسب خریداری کنید تا همیشه بتوانید آن را بپوشید.

در این راستا، باید کفش ایمنی شما کاملا مناسب پای شما باشد. علاوه بر این، باید به محل کار و نحوه استفاده از کفش خود نیز دقت کنید. یعنی مثلا اگر محیط کار شما یک محیط تمیز و بدون شیب و سنگ ریزه است، می توانید از کفش کار های ساده تر نیز استفاده کنید. اما اگر بعنوان یک معدن کار کار می کنید و یا سر ساختمان های مختلف مشغول به کار هستید، باید کفش ایمنی شما استاندارد های لازم را داشته باشد.

حال اگر سوال شما این است که چگونه بهترین کفش کار و کفش ایمنی را بصورت عمده و با قیمت های فوق العاده بخرید، ما در خدمت هستیم! بازار کفش ایمنی از برترین عرضه کننده های عمده کفش ایمنی در کشور است که همیشه رضایت مشتریان برایمان اهمیت والایی داشته است. به همین دلیل، می توانید بهترین قیمت را برای کفش های خود با بالاترین کیفیت داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر هم می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

عوارض خرید کفش ایمنی نامناسب کدام اند؟

می دانیم که خرید کفش ایمنی ضروری است، اما نباید هر کفشی را نیز بخرید! به بیانی دیگر، اگر بخواهید یک کفش ایمنی نامناسب بپوشید، بهتر است یک کفش معمولی ولی با کیفیت و خوب به پا کنید! این گفته به این معنی است که نام گرفتن یک کفش بعنوان کفش کار نمی تواند مهر تاییدی بر کیفیت بالای آن باشد. در ادامه، می خواهیم مهم ترین عوارض خرید کفش ایمنی نامناسب را بررسی کنیم.

1. آسیب خاموش به پا های شما!

شاید در نگاه اول آسیب های زیادی که کفش های نامرغوب به پا و کمر و ستون فقرات شما وارد می کنند، معلوم نشود. اما این آسیب ها در دراز مدت می توانند اثرات جبران ناپذیری روی سلامت پا و کمر شما بر جای بگذارند.

برخی از مهم ترین آسیب هایی که پوشیدن کفش کار نامناسب می تواند ایجاد کند عبارت اند از: آسیب به دیسک های کمر، آسیب به کف پا و قوس کف پا، آسیب به عضلات پشت پا، واریس و… پس برای جلوگیری از این آسیب ها، همین الان کفش کار نامناسب خود را تعویض کنید.

2. عملکرد نامناسب در مواقع ضروری

انتخاب کفش ایمنی مناسب باعث دریافت بهترین عملکرد از کفش برای شما خواهد شد. یعنی چه!؟ فرض کنید شما در حال رانندگی با یک خودرو هستید؛ اگر این خودرو نتواند نیاز های شما را هنگام سرعت گیری و ترمز گیری برآورده کند، می تواند آسیب های شدیدی به یکباره به بدن شما وارد کند.

کفش ایمنی هم دقیقا به همین شکل است! شما با انتخاب کفش ایمنی مناسب می توانید نیاز های خود را مورد انتظار قرار داده و به آن ها برسید.

3. عدم تحمل دما های بالا

یکی از مهم ترین علل انتخاب کفش ایمنی مناسب و با کیفیت بالا، مقاومت این کفش در دما های بالا است. شما نمی توانید از یک کفش کار با کیفیت پایین انتظار تحمل دمای بالا را داشته باشید. البته شاید این کفش در ابتدا برای شما به خوبی کار بدهد، اما در ادامه و با در مواجهه به دما های بسیار بالا، ممکن است این قابلیت های خود را از دست بدهد.

پس انتخاب کفش ایمنی مناسب می تواند اینجا هم به کمک شما بیاید. اگر نمی دانید که چگونه بهترین کفش را برای کار خود انتخاب کنید، با ما تماس بگیرید.

4. کم بودن عمر مفید کفش به زیان شما است!

یکی دیگر از آسیب هایی که کفش ایمنی نامناسب به شما می زند، آسیب مالی است! شما شاید در ابتدا بگویید  که این کفش قیمت نصف کفش اصل را دارد و می توانم در عدد از این کفش ها را نیز بخرم! اما در ادامه می بینید که این کفش نه تنها به سود شما نیست، بلکه به زودی خراب می شود و به ضرر شما خواهد بود.

به همین دلیل است که باید افزایش سود خود را در خرید جنس با کیفیت ببینید. به همین منظور، انتخاب کفش ایمنی مناسب می تواند بسیار کمک کننده باشد. حال اینکه چه کفشی را با چه مدلی انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را به شما بدهد، بر عهده شما است!

جمع بندی

در این مقاله از مطالب بازار کفش ایمنی دیدیم که انتخاب کفش ایمنی مناسب چطور می تواند جلوی آسیب های مختلف را بگیرد. البته تمرکز اصلی ما بر این بود که عوارض خرید کفش ایمنی نامناسب را به شما بگوییم تا شما خود انتخاب کنید که چه کفشی برای شما مناسب تر است. در مقالات دیگر ما می توانید مزایای خرید کفش کار را ببینید و همچنین مدل های مختلف کفش های کار را مشاهده کنید. نظر شما برای ما بسیار قابل احترام است؛ در بخش کامنت ها منتظر شما هستیم!

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.