پارامتر های طراحی کفش های ضد لغزش

کفش ایمنی ضد لغزش

اشتراک گذاری این نوشته

مقدمه

جنس کفش ایمنی مناسب در برابر لغزش می‌تواند از لاستیک با ضریب اصتحکاک متناسب می باشد به طوری که انتظار می رود که در فضاهای صاف و سیقلی و یا در فضاهای خاکی و یاگلی و یا حتی حین صخره نوردی و بالا و پایین رفتن از انواع شیب با انواع ضریب اصتحکاک و نردنان ها و حین دویدن و تغییر مسیر های ناگهانی و حتی در فصل زمستان از سر خوردن افراد بر روی یخ ها و یا میتوان به ایجاد تعادل در محیط های روغنی اشاره کرد که با تمام این حالات علاوه بر طراحی خاص زیره ها برای جلو گیری از لغزش باید رویه کفش ایمنی ضد لغزش نیز به طوری طراحی شود که به پای افراد کاملا کیپ باشد و با جابه جایی های غیر معمول باعث پیج خوردگی پا و نتیجه لغزش های خطرناک نیانجامد حایض اهمیت است که لاستیک به عنوان مانعی در برابر لغزش به شمار می‌آید . طراحی عاج های کفش های ایمنی مقاوم در برابر لغزش معمولاً عاج هایی با طرح‌های هندسی می باشد زیرا در صورتی که زیره کفش های ایمنی لبه های بیشتری در جهت عرض  داشته باشند می‌توانند مقاومت بیشتری در برابر لغزش داشته باشند . زیر هایی که به طور کامل با زمین تماس داشته باشند مناسب برای محیط های لغزنده نمی باشند ، بنابراین باید کفش ایمنی کانال های بازی در کف خود داشته باشند که روغن یا آب از آن خارج شود و اصطحکاک مورد نیاز برای عدم لغزش فراهم گردد .

کفش های ضد لغزش

برند کفش ایمنی ایمن پای افزار همواره رویه کفش هارا از جنس چرم انتخاب میکند تا علاوه بر راحتی در حرکت سلامت پا ها را از نظر بهداشتی حفظ نماید .از دیگر نکات مورد توجه کفش ضد لغزش میتوان به دوام بالای آنها و راحتی . ضد خستگی کفش های ضد لغزش ایمن پای افزار اشاره کرد.

برای کفش ایمنی مناسب برای محیط های لغزنده زیر های دارای عاج با ارتفاع کم یا متوسط به دلیل داشتن تماس بیشتر با سطح برای سطوح لغزنده بهینه می باشد.

برای این که بتوان در محیط های سخت از لغزیدن و شکستن دست و پا و اعضای بدن جلوگیری کرد باید کفش مناسب و مقاوم در برابر لغزش تهیه نمود و از این رو مهم ترین بخش در خرید کفش ایمنی مقاوم در برابر لغزش ، در نظر گرفتن جنس سطح و  محیط و همچنین نوع کار و نیز نوع ماده  ی لغزنده  ای می‌باشد که در محیط کار وجود دارد . بنابراین نوع محیط کار از آن لحاظ مهم می باشد که اگر محیط کار را بشناسیم ، می‌توان برای محیط هایی که سطوح صاف دارند از کفش های بدون پاشنه استفاده نمود که با سطح تماس بیشتری دارند و احتمال  لغزش را کم می‌کنند و اگر  قرار است کار بر روی نردبان و یا این گونه موارد انجام شود باید از کفش هایی استفاده کرد که  پاشنه عمودی مناسب دارند . بنابراین برای هر نوع کاری کفش مناسب با آن کار تولید می‌شود و این وظیفه خود افراد و مدیران می باشد که کفش مناسب برای آن محیط را فراهم نمایند تا از بروز خطرات و صدمات جلوگیری نمایند .

بنابراین کفی کفش هایی که در برابر محیط های لغزنده مقاوم می باشد ، باید مناسب با این خصوصیت باشند. برای تهیه یک کفش ایمنی مناسب باید خطر ها ارزیابی شوند مثلا محیط از لحاظ لغزش و  سقوط اشیای تیز بررسی شود و کفش های ایمنی مناسب برای آن محیط فراهم گردد تا امنیت جان کارکنان را فراهم آورد.

صدماتی که به پا وارد می شود بسیار ناتوان کننده می باشند و گاها باعث از کار افتادن افراد می شود . برای کاهش خطرات ناشی از افتادن و لغزش در کفش ایمنی ضد لغزش ، گاها از نوارهای ضد لغزش در آن ها استفاده می‌کنند . کفش هایی با کشش مناسب نیز می‌توانند از سقوط در محیط لغزنده محافظت کند .

بازار کفش ایمنی ، کفش ایمنی را در انواع گوناگون برای شغل های مختلف ارائه می دهد . تنوع رنگی و مدل های زیادی  میباشد و همچنین با فروش تمام برند های کفش ایمنی ایرانی سعی در حمایت از تولید ملی را دارد که طرح ها و طراحی های کفش های ایمنی مطابق با نیاز شغلی مشتریان می باشد که در بازار کفش ایمنی به چشم می خورد

کفش های ضد لغزش در تولید کفش های ایمنی به تنهایی تولید نمی شوند و یکی از پارامتر های قابل توجه در طراحی کفش های ایمنی است و آنقدر یک موضوع قابل بحث است که در این مقاله برای شرح این ویژگی پرداخته ایم از جمله مشاغل و حرفه هایی که وجود کفش ضد لغزش احساس میشود مشاغلی همچون نیروهای نظامی یا نیرو های امدادی یا کارگران معدن و محیط های عمرانی یا مشاغلی که در سالن ها کار میکنند سطح زمین صاف و سیقلی است

برند کفش ایمنی ایمن پای افزار با مطالعه نوع آسیب ها و صدمه های موجود در محیط های کاری لغزش پاهارا یکی از الویت های مهم در ایمن سازی انسان ها در انواع محیط ها دانسته و کمر همت بر طراحی کفش های ایمنی ضد لغزش ایمن پای افزار دز انواع سایز و مطابق با استاندارد های ملی و HSE کرده و با تولید انبوه این کفش ها با کیفیت مثال زدنی و قیمتی باور نکردنی بر حضر است تا قدمی در ایمن سازی اشخاص در محیط های پر خطر کرده باشد

 

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.