[row]

[col span=”3″ span__sm=”12″]

[featured_box img_width=”205″]

کفش ایمنی زنانه

[/featured_box]

[/col]
[col span=”9″ span__sm=”12″]

[ux_products type=”masonry” columns=”3″ orderby=”rand”]

[/col]

[/row]

فروش کفش های ایمنی زنانه ، خرید کفش ایمنی زنانه ،انواع کفش ایمنی زنانه با طرح های متفاوت و مقاومت های بالا ، کفش زنانه ، کفش ایمنی زنانه Women Safety Shoes

کفش ایمنی زنانه

کفش‌های ایمنی محصولاتی هستند که فارغ از جنسیت مصرف‌کننده مناسب برای پوشش زنان و مردان می‌باشند و از طرفی به دلیل ظرافت پا زنان به نسبت مردان باید برای تولید کفش ایمنی زنانه تفاوت‌ها و ویژگی‌های مهمی را به نسبت نسخه مردانه کفش‌های ایمنی در نظر گرفت. کفش ایمنی مخصوص زنان علاوه بر باکیفیت بودن باید ازنظر مدل و جنس نیز در آن تمام نکات ایمنی رعایت شود و از طرفی نیز زیبایی و طراحی مناسب در آن مدنظر قرار بگیرد زیرا زیبایی یک کفش پارامتر بسیار مهمی برای زنان است.

کفش ایمنی زنانه مناسب باید پا را از سقوط اجسام سنگین محافظت کند و علاوه بر قابلیت ضد لغزش باید بهداشت و طراحی ارگونومیک مناسب پا زنانه نیز در آن در نظر گرفته شود تا درنهایت تبدیل به یک محصول باکیفیت شود.

زنان چه کفش های ایمنی نیاز دارند

بیشتر زنان نیاز به کفش‌های ایمنی ضد آب‌دارند تا از آن‌ها در برابر محیط‌هایی با کف خیس و لغزنده محافظت کند. کفش‌های ضدآبی که برای زنان تولید می‌شود باید به‌سرعت و سهولت خشک شوند و رطوبت از آن‌ها خارج شوند تا دوباره بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

این کفش های ضد آب نیاز دارند تا کفه هایی با استقامت بسیار بالا داشته باشند تا جدای از آن که مانع لغزش پا روی زمین شود به ایستادن بر روی سطح ناهموار نیز کمک کند.

بیشتر زنان به دلیل فعالیت در ورزش هایی چون کوه نوری نیاز به کفش ایمنی با کفه های عمیق و با دوام دارند که با استفاده از متریال و مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت تولید شده باشند.

کفش ایمنی ضد آب زنانه

اگر بخواهیم در مورد کفش ایمنی ضد آب زنانه توضیحات لازم را بدهیم باید گفت که این کفش ها در برابر آب و خیس شدن مقاومت بسیار بالایی دارند و به گونه ای طراحی شده اند تا آب، برف و یا باران جذب آن ها نشود و جلو خیس شدن پاها گرفته شود.

بی شک در هنگام استفاده از این کفش ها در محیط های خیس و مرطوب ممکن است لایه بیرونی آن در اثر برخورد آب دچار خیسی شود اما مطمئن باشید به دلیل مقاومت لایه های استفاده شده در داخل کفش در برابر آب، کفش و پا به هیچ عنوان خیس نخواهد شد.

این کفش ها انتخاب بسیار مناسبی برای زنانی که در فصول پاییز و زمستان شاغل هستند، می باشد زیرا از پا شما در برابر آب، باران و برف حفاظت می کند.

انواع کفش ایمنی ضد آب زنانه

کفش های ایمنی ضد آب خود دارای مدل ها و انواع گوناگونی هستند و همین تنوع باعث شده تا آن ها را به دسته بندی های مختلفی تقسیم کنند. اگر بخواهیم به چند نوع از این کفش ها اشاره کنیم می توان کفش های کوه نوردی، پیاده نوردی، دریانوردی، گلف و یا شنا را نام برد که جز کفش های ایمنی ضد آب زنانه می شوند.

جنس و متریال استفاده شده در تولید کفش های ضد آب شنا عموما از مواد لاستیکی و پلاستیکی است و به دلیل حالت یکپارچه آن برای راه رفتن در کناره های رودخانه و یا استخر بسیار مناسب است.

کفش های پیاده روی ضد آب زنانه علاوه بر قابلیت مقاومت در برابر خیسی و آب دارای بالشتک در داخل خود هستند که در هنگام راه رفتن باعث کاهش فشار وارده روی پا می شوند.

کفش های مخصوص دویدن برای زنان بسیار سبک هستند و علاوه بر کف دارای بالشتک هایی در پاشنه نیز می باشند که هنگام دویدن های طولانی مدت باعث کم شدن فشار وارده بر بدن می شوند.

کفش های مخصوص کوه نوردی زنانه دارای جنس کورتکس هستند و باعث جذب عرق به خود می شوند که این موضوع کمک می کند تا بدون مشکل بتوانید به صورت طولانی کوه نوردی کنید و نگران خیس شدن پاهای خود نباشید.

ویژگی کفش ایمنی زنانه با کیفیت

یک کفش زنانه باید دارای چندین ویژگی باشد تا بتوانیم به آن لقب یک کفش با کیفیت را بدهیم. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

امنیت

این کفش ها باید از لحاظ امنیتی دارای استانداردهای ایمنی باشند تا از پا مصرف کننده در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت کنند.

راحتی استفاده

کفش ایمنی زنانه باید به گونه طراحی شده باشد تا بتوان به راحتی آن را پوشید و فارغ از مدت زمان استفاده از آن پا در شرایط پایدار و مناسبی قرار داشته باشد. انعطاف پذیری، قوس مناسب و جذب ضربه وارده به پاشنه از نشانه های یک کفش ایمنی مناسب است.

طول عمر

یک کفش استاندارد باید با استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب تولید شده باشد تا دارای طول عمر بسیار زیادی باشد.

حفظ دمای مناسب

شما پس از خرید یک کفش ایمنی زنانه باید آن را در تمامی فصول سال استفاده کنید پس نیاز است تا این کفش به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند با حفظ دمای مناسب برای پا هم در تابستان باعث خنکی پا شما شود و هم در زمستان پا شما را گرم نگه دارد.

جمع بندی

عموما کفش ایمنی زنانه برای فعالیت های مختلف ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه باید با توجه به نوع فعالیت اقدام به خرید یک کفش با کیفیت کنید و با در نظر گرفتن پارامترهای یک کفش مرغوب اقدام به خرید یک محصول مناسب و با کیفیت کنید.

پیشنهاد ویژه

پیشنهاد بازار کفش ایمنی به شما بزرگواران این است که از محصولات کفش ارک ، کفش ساتر ، کفش پیمان ، کفش اقانژاد ، کفش الوند دیدن فرمایید.