کفش ایمنی ارک 300x187 1

شرکت کفش ایمنی ارک

مدیریت کفش ارک از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را آغاز کرد و پس از بکارگیری تجارب لازم و با یاری ایزد منان و پشتکار روزافزون در سال ۱۳۸۰ گروه تولیدی کفش ارک را بنیان نهاد. مجموعه ارک با تلفیق نمودن هنر کفاشی و چرم مرغوب تبریز و با بهره مندی از سرمایه های انسانی متعهد و ماشین آلات پیشرفته اقدام به پیاده سازی فرآیند بهبود مستمر نمود. گروه تولیدی کفش ارک با کسب استاندارد ملی و تاییدیه های لازم برای تمامی محصولات خود یکی از برندهای معتبر در سطح ملی گردید.

نام برند : نام تجاری شرح کوتاه در اینجا تایپ کنید.
نام برند : نام تجاری شرح کوتاه در اینجا تایپ کنید.
نام برند : نام تجاری شرح کوتاه در اینجا تایپ کنید.
نام برند : نام تجاری شرح کوتاه در اینجا تایپ کنید.
نام برند : نام تجاری شرح کوتاه در اینجا تایپ کنید.
نام برند : نام تجاری شرح کوتاه در اینجا تایپ کنید.

محصولاتشرکت

بازار کفش ایمنی به دلیل برخورداری از اجناس ایرانی در فروش کفش ایمنی دارای مناسب ترین قیمت در بازار می باشد.

ویژگی های کفش ارک

در بازار کفش ایمنی با بررسی کامل کفش‌های ارک در خدمت شما عزیزان هستیم، توصیه ما به شما جهت سهولت این است که کفش ارک تبریز و خرید کفش ایمنی ارک را بدون بررسی کامل این محصول انجام ندهید.

ما امر بررسی و ارائه‌ی محصولات باکیفیت را جزو وظایف خود میدانیم و در همین راستا برای سهولت انتخاب شما بزرگواران کفش‌های ایمنی برندهای مختلف را بررسی می‌کنیم، برند کفش ارک یکی از کفش‌هایی است که کیفیت بالایی را دارد و متقاضیان زیادی را به همراه خود دارد، ما علاوه بر خدمات فروش، پشتیبانی، وظیفه‌ی بررسی کردن این محصول را برعهده‌گرفته‌ایم.

محصولاتپیشنهادی

بازار کفش ایمنی به دلیل برخورداری از اجناس ایرانی در فروش کفش ایمنی دارای مناسب ترین قیمت در بازار می باشد.

درخواستکاتالوگ

در سریعترین زمان، کاتالوگ محصولات و قیمت را استعلام کنید

معرفی کفش ارک و خرید آن با بهترین شرایط!

کفش ارک از انواع کفش ایمنی است که در انواع مدل ها تولید و عرضه می شود. در خرید کفش ایمنی، همیشه این برند نام مشهور و آشنایی داشته و خواهد داشت. از زمان های قدیم، این برند با نام مطمئن خود، کفش های مطمئنی تولید کرده است که می توانست سالیان سال نیاز خریدار را برطرف کند. بخصوص که این کفش ها برای کار مناسب هستند، باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند تا برای خریدار و مشتری ارزشمند تلقی شوند. اما متاسفانه برخی کفش های فیک با نام این برند به بازار عرضه شده اند که کار انتخاب را برای مشتری سخت می کند. باز هم بازار کفش ایمنی است که قرار است بهترین کفش های ایمنی را به شما معرفی کند…

این برند کفش چه مدل هایی دارد؟

مدل های مختلفی برای این کفش ایمنی در بازار وجود دارند. هریک از این مدل ها با در نظر داشتن نیاز مخاطب و استفاده طولانی مدت وی تولید شده اند. همانطور که یک شرکت خودروسازی مدل های مختلفی برای خودرو های خود ارائه می کند، بازار انواع کفش و پوتین ایمنی هم داغ داغ است!

مدل های مختلف از این برند تولید کننده کفش های ایمنی را در زیر می بینید:

  • کفش ایمنی گارد
  • کفش نووا
  • پوتین شاهین
  • کفش رینو
  • کفش ایمنی کیان
  • پوتین رخش
  • کفش ریما
  • TPU

می بینیم که در بین این تنوع بالای کفش ارک، یک فروشگاه مطمئن هم لازم است تا بتوانید با خیالی راحت، مناسب ترین مدل را برای خود خریداری کنید. در ادامه ویژگی های مثبت این کفش ها را بررسی کرده و سپس فروشگاه مورد اعتماد مردم را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های مثبت کفش ایمنی ارک چیست؟

ویژگی ها و مزایای بسیاری برای کفش های ایمنی وجود دارند. حال این برند کفش سازی هم توانسته است جایگاه خود را در بین دیگر رقبا به خوبی حفظ کند. در این میان، مزایای خرید این کفش ها هم امتیاز محسوب می شوند و هم گوی رقابت را از دیگر رقبا ربوده اند. برخی از مهم ترین این ویژگی های مثبت عبارت اند از:

  1. کیفیت بالا در استفاده های طولانی مدت
  2. قیمت مناسب برای خرید
  3. اطمینان از خرید و اصل بودن محصول با روش های ساده (در اولویت، با اطمینان به فروشنده)
  4. برطرف کردن نیاز های خریدار در همان بار اول
  5. طراحی زیبا در ظاهر
  6. کفش های استاندارد با دوخت مقاوم
  7. محافظت از پا ها در موقعیت های کاری مختلف
  8. تنوع بالای محصولات متناسب با هر نیازی
  9. تضمین کیفیت در خرید و استفاده پس از آن

این موارد برخی از ویژگی های مثبت این کفش ایمنی بودند. تا به حال ممکن است شما هم دیده باشید که برخی از افراد روی برخی محصولات، تعصب خاصی دارند! این برند دقیقا یکی از آن برند هایی است که تعصب خیلی از افراد را به خود اختصاص داده است.

بهترین فروشگاه کفش ایمنی ارک چیست؟

بازار کفش ایمنی بعنوان یکی از بهترین فروشگاه های کفش های ایمنی در ایران، ارائه دهنده انواع مدل های کفش ارک است. شما می توانید بهترین مدل های این برند کفش را با بهترین شرایط و قیمت از بازار کفش ایمنی خریداری کنید. در این فروشگاه آنلاین پشتیبانی بصورت همه روزه انجام می شود و می توانید از رضایت مشتریان هم برای افزایش اطمینان خرید خود بهره ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کفش ایمنی با این برند، می توانید با ما تماس بگیرید.

کفش‌های رسمی وظیفه افزایش جذابیت شمارا بر عهده‌دارند و با طراحی خاص خود به شیک‌پوشی شما کمک بسیار زیادی می‌کنند. کفش‌های ورزشی وظیفه‌دارند تا در هنگام فعالیت‌های مختلف ورزشی به شما کمک کنند تا بتوانید این فعالیت‌ها را به خوبی و با سلامت و حفاظت کامل انجام بدهید. کفش‌های ایمنی تولیدشده‌اند تا در هنگام انجام کارهایی که ریسک بسیار بالایی دارند به حفاظت از پا شما کمک کنند. اما باوجود انواع گسترده‌ای از کفش‌ها که هر یک از آن‌ها وظیفه مخصوص به خود رادارند بااین‌حال همانند هر محصول دیگری در بازار طراحی، تولید و عرضه کفش نیز شاهد حضور محصولات بسیار مرغوب و باکیفیت در برابر محصولات تقلبی و بی‌کیفیت هستیم و مطمئن باشید که شاید برای خرید یک محصول بسیار خوب لازم باشد تا مبلغ بیشتری پرداخت کنید اما آسیب‌هایی که کفش‌های تقلبی به‌مرورزمان به پاهای شما می‌زنند به‌هیچ‌عنوان برطرف نخواهند شد و قابل جبران نیست.

عوارض کفش نامناسب

از مهم‌ترین عوارض کفش‌های نامناسب، به وجود آمدن ضایعات مختلفی در پا مثل میخچه و پینه است. یکی دیگر از عوارضی که ممکن است بعد از انتخاب کفش نامناسب و پوشیدن آن به مدت طولانی برای شما اتفاق بیافتد نوروپاتی است. این عارضه که یک وضعیت غیرقابل‌بازگشت است درواقع همان سوزن سوزن شدن پاها و کم شدن توانایی‌های حسی در پا است. درد در نواحی مختلف پا به‌خصوص در پنجه پا از عوارض دیگر استفاده از کفش نامناسب است که این دردها به‌مرورزمان به نقاط دیگر بدن همچون کمر و زانوها منتقل خواهد شد و حتی باعث از بین رفتن شکل اصلی بدن می‌شود.

خرید کفش مناسب

باوجود گستره بسیار زیادی از برندهای تولیدکننده کفش، بسیار سخت است تا بتوانید کفش مناسبی برای خود انتخاب کنید. این انتخاب زمانی سخت‌تر می‌شود که شما در کارهای بسیار حساس و پر ریسک نیاز دارید تا کفش ایمنی برای خود و یا کارکنان خود بخرید. کفش ایمنی اولین قدم برای انجام کار است زیرا شما باید پیش از شروع هر کاری لباس مخصوص به آن کار را بر تن کنید. کفش‌های ایمنی به شما کمک می‌کند تا در مقابل خطرات احتمالی کار بایستید و از بدن و پا خود در برابر آسیب‌های احتمال محافظت کنید. در انتخاب یک کفش ایمنی مناسب لازم است تا به چند سؤال پاسخ بدهید و بعد از پاسخ به این سؤال به سراغ خرید کفش ایمنی بروید:
  • شغل شما چیست؟
  • محیطی که در آن کار می‌کنید چگونه است؟
  • آیا در محیط شما اجسام تیز وجود دارد؟
  • آیا محیط کار شما لغزنده است؟
  • آیا با وسایل الکتریکی و برق سروکار دارید؟
حالا با پاسخ به سؤالات بالا می‌توانید به سراغ خرید یک کفش ایمنی مناسب بروید. برندها و گروه‌های تولیدی بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که وظیفه تولید کفش‌های ایمنی را بر عهده دارند. اگر بخواهیم یکی از بهترین برندهای تولید کفش ایمنی در ایران را به شما معرفی کنیم می‌توانیم از گروه تولید کفش ارک نام ببریم. این برند برای انواع فعالیت‌ها، کفش مخصوصی تولید و ارائه کرده است که در ادامه به بررسی انواع محصولات تولیدی برند ارک می‌پردازیم.

کفش چرم نبوک ارک

برای افرادی که در کار ساخت‌وساز هستند این موضوع بسیار مهم است که کفش‌هایشان  گردوغبارهایی که در محیط ممکن است جذب بشود را نشان ندهد و کفش همواره تمیز دیده شود. برای چنین افرادی برند ارک کفش ایمنی چرم نبوک را تولید کرده است که به همراه رنگ خاکی به شما کمک می‌کند تا کفش شما همیشه تمیز باشد.

کفش تی پی یو ارک

اگر محیط کار پیرامون شما پر از سنگ است و احتمال لغزش برای شما وجود دارد می‌توانید از کفش‌های TPU تولیدی شرکت ارک استفاده کنید.

کفش زیره ورق دار ارک

بسیار از افرادی که در کارگاه‌ها در حال فعالیت هستند همواره با خطرات ناشی از برخورد کفش با براده آهن مواجه هستند که ممکن است به پا کارکنان آسیب بزند. برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید از کفش ایمنی زیرِ ورق دار ارک استفاده کنید.

کفش های مقاوم در برابر اسید ارک

ممکن است محیط کار شما به شیوه‌ای باشد که لازم است تا هرروز با استفاده از مواد ضدعفونی و اسیدی پاک و استریل شود. برای کار در این مکان‌ها می‌توانید از کفش‌های مقاوم در برابر اسید ارک استفاده کنید.

کفش نسوز ارک

کفش‌های نسوز ارک با استفاده از زیرِ مقاوم در برابر آتش خود می‌تواند تا 300 درجه حرارت را تحمل و در برابر آن مقاومت داشته باشد.

کفش حفاری ارک

کفش‌های حفاری تولیدشده توسط شرکت آرک می‌تواند از نفوذ گل و آب به داخل کفش جلوگیری کند و به حفاظت از پا شما کمک کند.

جمع بندی

فارغ ازآن‌که شما در چه‌کاری در حال فعالیت هستید لازم است تا با استفاده از کفش‌های ایمنی از پاهای خود در برابر خطرات احتمالی محافظت کنید. شرکت ارک یکی از برندهای تولیدکننده کفش‌های ایمنی است که با توجه به نوع فعالیت خود می‌توانید از محصولات این شرکت با اطمینان خاطر استفاده کنید. برند ارک علاوه بر کفش های ایمنی ، برای خریداران عزیز پوتین نظامی و پوتین سربازی نیز تولید میکند.
نمایش همه جمع کردن