راهنمای خرید کفش مناسب از بازار کفش ایمنی

راهنمای خرید کفش مناسب

اشتراک گذاری این نوشته

پا ها از مهمترین عضو های بدن می باشند و حفظ و سلامت آن ها بسیار مهم می باشد زیرا اکثر فعالیت هایی که انجام می دهیم به پا ها مربوط می شوند و می توان با انتخاب کفش مناسب تا حدود بسیار زیادی از آن ها مراقبت نمود . کفش ایمنی اهمیت های بسیار زیادی در مقابل محافظت از پا ها دارند و حفظ و نگهداری پا از طریق کفش ایمنی مناسب و مطمئن که توسط کار فرمایان در شغل های حساس تهیه می شود و یا خود افراد ، بسیار اهمیت دارد ، از این رو لازم است که در تهیه آن ها نکاتی رعایت شود تا کفش ایمنی مناسب و مطمئن خریداری گردد زیرا برخی افراد سود جو کفش های نا ایمن را که در ظاهر شبیه کفش های ایمنی هستند ولی از جنس های تقلبی و نا مطمئن تهیه می شوند را با قیمت های گران به جای کفش ایمنی معرفی کرده و به فروش می رسانند ، بنابراین بهتر است افرادی که به خصوصیات کفش ایمنی آگاهند برای تهیه آن ها اقدام نمایند یا اینکه از افراد و جا های مطمئن خریداری کنند.
با این حال مواردی را برای اینکه بتوان کفش مناسبی از بازار کفش ایمنی تهیه کرد در زیر ذکر می کنیم .

راهنمای خرید کفش مناسب

برای اینکه بتوانیم کفش مناسب خرید کنیم باید دقت کنیم که انگشتان پا در اثر تنگی کفش و اندازه نبودن دچار تغییر حالت نشوند و یا تحت فشار قرار نگیرند .
برای تهیه کفش مناسب ، بهتر است از بازار های کفش ایمنی خرید کنیم و در موقع خرید شرایط را در نظر بگیریم . این که هدف ، خرید چه نوع کفشی می باشد و قرار است در چه مکان هایی پوشیده شود بسیار مهم می باشد و حتما باید کفش متناسب با شرایط را خریداری کرد .
اگر قرار است کفش برای شغل های ایمنی به کار برده شود باید از کفش ایمنی استفاده شود و برای پوشیدن در مهمانی ها از کفش های مجلسی و برا ی مدرسه و دانشگاه باید کفش راحتی استفاده و خریداری شود و اگر هم خریدار بیماری خاصی داشته باشد از قبیل دیابت و کمر درد و … که مربوط به پا می شود باید از کفش های طبی که پزشک معالج پیشنهاد می دهد استفاده کند و افراد باردار نیز کفش هایی که نرم و راحت می باشد و موجب خستگی نمی شود را خریداری کنند .
افراد چاق باید کفش هایی را بخرند که راحت و تخت باشند و تحمل سنگینی وزنشان را داشته باشند و از پوشیدن کفش های پاشنه بلند پرهیز نمایند .
بهتر است برای تهیه و خرید کفش مناسب پایان روز مراجعه شود زیرا در این ساعات پاها در بزرگترین حالت خود قرار دارند .
برای خرید کفش مناسب باید جورابی که بسیار نازک یا خیلی ضخیم هستند استفاده نگردد زیرا در تنگی و شل بودن کفش بسیار موثر می باشد .
برای افرادی که عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند دارد و یا دوست دارند کفش های پاشنه بلند بپوشند تا قدشان مناسب شود توصیه می شود که از کفش هایی که پاشنه های ضخیم و بلند دارند استفاده کنند .
بنابراین باید قبل از رفتن به مغازه نوع کفش را در نظر گرفت و جورابی که قرار است با کفش مورد نظر ، پوشیده شود را پا کرد و ناخن های پا را کوتاه کرد .
در خرید کفش باید سه شماره از کفشی را که انتخاب شده به پا کرد که یکی شماره پا باشد و دوتای دیگری یک شماره کوچکتر و بزرگتر باشند تا هر سه را پوشید و هر کدام که راحتر بود و پا را اذیت نکرد را خریداری نمود زیرا قالب های کفش ها همیشه به یک اندازه نمی باشند و در کفش های مختلف با هم متفاوت می باشند .
یک کفش مناسب باید به اندازه ی کافی انعطاف پذیر باشد .
برای خرید یک کفش مناسب فقط رنگ یا مدل و زیبایی شرط نمی باشد و راحتی پا اصل مهم در خرید کفش ایمنی می باشد که باید مد نظر قرار گیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بازار کفش ایمنی در ارتباط باشید.

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.