معیار های ایمنی در کفش ایمنی

کفش ایمنی

اشتراک گذاری این نوشته

ایمنی چیست ؟

ایمنی یعنی محافظت از جان و اعضای بدن در هر کار و هر مکانی . ایمنی یک احساس امنیت و یا یک درخواست همگانی می باشد که موجب آرامش و آسایش افراد می‌شود و وقتی حرف از ایمنی می‌شود یک نوع آرامش را با خود به ارمغان می آورد از این رو در هر کاری که انجام می شود رعایت  آن ضروری و لازم می‌باشد.با رعایت نکات ایمنی جراحات و صدمات به حداقل می‌رسد و در کنترل و حذف خطراتی که از حوادث و اتفاقات ناگهانی به وجود می آید نقش به سزایی دارد.ولی پیشگیری از اتفاق و افتادن حوادث یک اصل مهم در راستای بهبود ایمنی می باشد و مهمتر از آن این می باشد که بعد از اتفاقات به دنبال ایمنی نباشیم و قبلاً به فکر این بیوفتیم که از بروز اتفاقات و حوادث جلوگیری نماییم ولی با این حال استفاده از لباس ها و کفش ایمنی و لوازم ایمنی مناسب دیگر، احتمال آسیب ها را به حداقل می‌رساند.

معیار های ایمنی:

برای تعیین معیارهای ایمنی در کفش‌ ایمنی باید توجه شود که با توجه به استاندارد ها و کاملا مناسب و با شرایط کار باشد . استانداردی که کفش های ایمنی مطابق با آن طراحی می شوند باید شامل مسائل مربوط به واحدهای صنعتی و آتش نشانی ها و محیط های کاری و همچنین پروژه های ساختمانی و پروژه های نفت و پتروشیمی و راهسازی و سدسازی ها و برق کاری ها و بسیاری از کارها و شغل های دیگر باشد.از جمله معیارهای ایمنی برای تولید کفش ایمنی تحمل وزن های بالا در حین سقوط اشیا سنگین می باشد که بتواند وزن های بالایی را تحمل نماید و از این رو از فولادی به عنوان کفش ایمنی پنجه فولادی یا کفش ایمنی کامپوزیت در جلوی کفش ایمنی استفاده می‌شود که این کارایی را به کفش‌های ایمنی می‌دهد.

کفش ایمنی

از دیگر معیارهای ایمنی می‌توان به راحتی و بهداشت اشاره کرد . هر چیزی در وهله ی اول باید راحت باشد و احساس آرامش را از افراد نگیرد . در کفش ایمنی باید از موادی استفاده شود که هم پا را در مقابل آب و دما محافظت نمایند و هم اینکه به زودی بو نگیرد و باکتری ها نتوانند به راحتی در آن فعال شوند . یک کفش ایمنی مناسب باید پایه و قوس و انعطاف‌پذیری را برای پاشنه فراهم کند .

معیار های ایمنی همچنین می تواند مراقبت و محافظت از پاها در برابر سوختگی ها و گرفتگی ها و همچنین لغزش ها و… باشد . گرم نگه داشتن پاها در مقابل آب و هوای شدید و مقاومت از آنها در برابر خستگی و غیره از دیگر مواردی است که در معیار های ایمنی لحاظ می شود.در معیارهای ایمنی باید به طول عمر مناسب و کاربرد بالای کفش ها دقت شود کفشی که بلافاصله و در فاصله کوتاهی خراب شود و کارایی خود را از دست دهد ، کفش مناسب از لحاظ ایمنی نمی باشد. یک کفش ایمنی مناسب باید بر در برابر تمامی خطراتی که در یک شغل وجود دارد و افراد را از ناحیه پا تهدید می‌کنند مقاوم باشد و از پا ها محافظت نماید . معیار ایمنی برای تولید کفش های ایمنی در شغل های مختلف و با توجه به خطراتی که در هر شغل وجود دارد و خصوصیات آنها متفاوت می باشد.از این رو می‌توان این گونه عنوان کرد که در کفش های ایمنی برای شغل های مختلف با کاربردهای گوناگونی که دارند از معیارهای ایمنی متفاوتی درست می‌شوند بنابراین یک کفش که برای برق کاری به کار برده می شود با کفشی که برای آتش‌نشانان تولید می شود معیارهای ایمنی متفاوتی دارد و باید شرایط را در نظر گرفت و از روی آن کفش مناسب را تهیه نمود .

بازار کفش ایمنی ، کفش ایمنی را در انواع گوناگون برای شغل های مختلف ارائه می دهد . تنوع رنگی و مدل های زیادی  میباشد و همچنین با فروش تمام برند های کفش ایمنی ایرانی سعی در حمایت از تولید ملی را دارد که طرح ها و طراحی های کفش های ایمنی مطابق با نیاز شغلی مشتریان می باشد که در بازار کفش ایمنی به چشم می خورد

بازار کفش ایمنی ، انواع گوناگون کفش ایمنی برای شغل های مختلف ارائه می دهد که دارای تنوع رنگی و مدل های زیادی می باشد و همچنین با فروش تمام برند های کفش ایمنی ایرانی سعی در حمایت از تولید ملی را دارد همچنین طرح ها و طراحی های کفش های ایمنی، مطابق با نیاز شغلی مشتریان می باشد.
کفش های ایمنی در بازار کفش ایمنی به صورت کفش ایمنی ساق بلند و یا کفش ایمنی ساق کوتاه، کفش ایمنی نسوز یا پوتین حفاری نیز تولید می شود.
کفش ایمنی ایمن پای افزار یکی از بهترین برند های کفش ایمنی در ایران است که با دارا بودن تمام مدل های کفش ایمنی همچون کفش های ایمنی زیره pu ، tpu، کفش ایمنی حفاری، کفش ایمنی بهداشتی پای افزار، کفش ایمنی پرسنلی پای افزار و بیش از 100 نوع کفش ایمنی که شرکت پای افزار با رعایت تمام پروتکل های استاندارد تولید می کند تا بهترین نوع کفش ایمنی را برای مشتریان محترم تولید و روانه بازار کند.
از ویژگی های بارز کفش ایمنی پای افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر لفزش
  • مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر عایق برق
  • عمر بالا
  • عایق حرارتی در فصول سال
  • مقاوم در برابر خستگی
  • آنتی باکتری

جهت تهیه کفش ایمنی ایمن پا افزار از طریق فروشگاه آنلاین بازار کفش ایمنی اقدام فرمایید.

متشکر که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید ، پیشنهاد میشود جهت اطلاعات بیشتر درباره برند های معروف کفش ساتر ، کفش پیمان ، کفش ارک ، کفش اقانژاد ، کفش الوند و همچنین کفش ایمنی زنانه ، مقاله 10 برند برتر کفش ایمنی در سال 99 را بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بازار کفش ایمنی در ارتباط باشید.

عضویت در خبرنامه بازار کفش ایمنی

جدیدترین پیشنهادات و بهترین مقالات را در ایمیل خودتان دریافت کنید

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.